söndag 9 oktober 2011

vill bara somna om igen och vakna upp i min dröm

Hejhej !

gud vad kallt de är ute nu , funderar på om jag ska börja använda min fjällräven nu snart men kanske säljer man den och köper en ny jacka . Kom nyss in från kylan och regnet har varit med matilda stack upp till granloholm och på hemvägen träffade vi Anton . Kul att matilda slog upp paraplyet i all världens vind i mitt öga är nu helt blå och svider som ett as.Imorgon möter jag upp nora på stan sen drar jag till stallet ska bli mys har inte varit där sen  i måndags . 






1 kommentar:

  1. Hey, it's so fucking insane how gorgeous you're.
    You're a fucking star, a fucking sunshine.
    Jävlar du... sjukt avundsjuk man blir på att din pojkvän får röra vid dig, och följa dina höfter, fyfan du vem skulle inte vara den lyckliga snubben?
    Hoppas han tar hand om dig bra för du är säkert värd allt i världen, för du är så otroligt vacker, och du kommer aldrig veta vem jag är.

    SvaraRadera