lördag 22 oktober 2011

catch the day -med matilda

Hejhej 

Svarade på frågorna idag istället hoppas de går bra !Just nu sitter jag med kaffe och hoppas på att bli lite piggare är dö trött ikväll ska ja umgås med Matilda vi satsar högt ikväll ,ne skoja men vi ska ha roligt. Har inte varit med bäbu på länge . Igår var jag nämligen med Anton först var jag på skolan, sedan vid ett var jag och fotades för emelie blev riktigt fina bilder som jag snart kommer lägga ut ska bara få dom först sedan drog jag och älskligen till birsta jag köpte en chai och anton åt på doken jag fick även en burgare ! efter det så drog vi hem och åt och sedan kollade vi på paranormal activity 3 på bio hela salongen satt i varandras knä och skrek haha fett sjuk film men älskar ! Anton fick spenadera natten med mig så det var lungt iallfall . 
Bloggar ikväll också !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar