onsdag 12 oktober 2011

du ger mig rus utan drog

Tjena allihopa!


Just nu sitter jag och försöker plugga men de går inte suger på det.Så jag "pluggar" har även ägnat 1 timme på att sy clips på nya hårförlägningen åh feel good!
Jag har ju även färgat håret och till vad får ni inte veta förns jag knäpper en bild till er !
Våran skola har inte råd med riktig mat , jag käkade idag på skolan var någon korv skit.Skit äckligt!!
och sedan dess har jag mått så jäkla illa fattar inte håller på att spy hela tiden för er som ville veta . Usch så de är  nackdelen idag plus att min plånbok inte har kommit i mina händer :((
Men ska få ny nämligen min mammas Gucci plånbok som hon inte anväder . Men saknar min endå (u)









1 kommentar:

  1. Klaga inte på bergsåkers mat, det är ju fittgott jämfört med andra skolor..Tillexempel prolympia </3

    SvaraRadera