onsdag 19 oktober 2011

bajsbarn

varför har du push up bh när du är så liten? de ser galet ut.. å sej inte "ja har inte push up" de syns ända från kinesiskamuren :)

haha avundsjukan syns egenom skärmen ..
Jag vill inte ens ha stora bröst och då skulle jag inte ha push up BH men typ 90 % av alla ungdomar har push bh om folk kanske vill ha eller behöver en sån bh varför klaga då . Jag har storlek 75D och jag är inte stolt över det som vissa kanske skulle ha varit . jag tycker det är snyggare med små bröst.
Så nej jag har inte push up .

5 kommentarer:

  1. bra svar! tycker du är jätte fin och har snygg kropp, menar du verkligen att du hällre vill ha mindre bröst, och tycker det är snyggare? :)

    SvaraRadera
  2. haha skit i anonyma jäveln, ren avundsjuka bara. och jag förstår precis vad du menar med att det är snyggare med mindre bröst och att det egentligen inte finns någon särskild stolthet i att ha stora som många andra verka tro.

    SvaraRadera
  3. älskling bryr dig inte om personen som skrev kommentaren, antagligen är hon jätte ful för hon vågar inte skriva namn och jätte avundsjuk på dig,du är fin naturlig inget annat ska du tro älskling<3/anton

    SvaraRadera
  4. Asså jag tycker att man själv får bestämma om man vill ha det eller inte, och om man vill ha så har ingen annan med det å göra. Du har riktigt fin kropp så människan är bara avis.

    Sen bra svar!

    SvaraRadera
  5. assåå va? en bh storlek. om hon drar upp vilken jävla bh storlek du har så märker man ju förfan hur avensjuk "den" är,
    jag tycker faktiskt att du är hur jävla fin som helst och borde vara stolt över din kropp fanny,
    de finns inte många som är lika fin som dig !!

    SvaraRadera