måndag 31 oktober 2011

Something´s got a hold on me

Hejhej förlåt för super dålig uppdatering. Igår var jag med matilda vi lagade mat och sånt , blev kött och kroketter , eller vi trodde det var kött men visade sig vara kycklig. Senare drog vi till timmy och efter ett tag där träffade vi Ullet och dockan . Vi kollade på film och hade det chill. Idag har jag bara tagit det lungt var i stallet vid ett tiden kom hem ungefär vid 4 efter det köpte jag donken och slukade i mig det. Efter det drog jag och tess till donken igen i brist på att hon var hungrig. Träffade felix i fem minuter sen drog vi hem till tess med cajsa satt och kollade på bilder . Jag drog hem från tess vid halv ett kanske och nu sitter jag och myser till det med pepparkakor och mjölk !

Tack så mycket för alla fina kommentarer jag fick från fotograferingen ! hur gulliga som helst puss på er !
Någon frågade även hur jag fixade mitt hår där och här har du mitt svar: jag började med att sätta i hårförlägningen och sedan tog jag min plattång och lockade hela mitt hår sparade två raka grejer fram i luggen tycker det är finast så . Om det är någon som vill att jag ska visa hur jag lockar mitt hår med plattång så säg till , för jag har fått den frågan förut.

Håret:





4 kommentarer:

  1. det skulle vara roligt att se hur du gör håret!

    SvaraRadera
  2. vill gärna att du visar! :)

    SvaraRadera
  3. Du borde bli modell på riktigt alltså!

    SvaraRadera
  4. vore kul om du kunde visa hur du lockar håret med plattång :) gärna i ett videoinlägg :)

    SvaraRadera