torsdag 20 oktober 2011

Svar:

Angående :








bra svar! tycker du är jätte fin och har snygg kropp, menar du verkligen att du hällre vill ha mindre bröst, och tycker det är snyggare? :) åh tack ! uppskattar verkligen sånna hära frågor ! Ja det tycker jag verkligen är snyggare om jag fick bestämma så skulle jag ha småa . 


Carmina:haha skit i anonyma jäveln, ren avundsjuka bara. och jag förstår precis vad du menar med att det är snyggare med mindre bröst och att det egentligen inte finns någon särskild stolthet i att ha stora som många andra verka tro.


älskling bryr dig inte om personen som skrev kommentaren, antagligen är hon jätte ful för hon vågar inte skriva namn och jätte avundsjuk på dig,du är fin naturlig inget annat ska du tro älskling<3/anton






Asså jag tycker att man själv får bestämma om man vill ha det eller inte, och om man vill ha så har ingen annan med det å göra. Du har riktigt fin kropp så människan är bara avis.

Sen bra svar!


Blir så himla glad av sånna hära kommentarer . Tack så mycket uppskattar era kommentarer ska ni veta ! 
och om folk vill ha push up så låt dom ha det om dom vill . Det finns ju inte bara en stil , Vissa kanske tycker de är skit snyggt men inte vågar visa sig för vissa kommenterar dom.Men det måste ju finnas sånna också ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar