lördag 22 oktober 2011

Svar på frågestunden

hur mkt får du i månadspeng?
Jag får 300 fast jag får när jag behöver också 


hur många läsare på bloggen har du?
Det varierar då och då oftast 400-500 men vissa dagar 600


vilken är din favorit affär?
Monki 
Bik Bok 
vera moda 
sisters 


Hur beter du dig när du får dålig kritik ?


Ja jag kan ta illa upp . Vissa gånger bry jag mig inte


Vilken linje ska du gå när du börjar på gymnasium ? 


Jag vill bli bartender eller reseledare . Gärna staylist

vad äter du helst ?



Kina mat eller sallad <333


kan du berätta lite om dig och dig pojkvän? hur ni träffades, vad ni brukar göra, hur ofta ni ses osvosv? :)


Kan göra ett inlägg om det för det blir mycket ! :D


DAMN FANNY,
HELVETE VAD FIN DU VAR, du ser absolut inte ut som en 97:a hade jag inte veta de hade jag trott att du var tp 16-17..
vad är de bästa du vet? :))



gud vad gulliga bloggläsare jag har ! Det är dem som står mig närmast . 


hur lång är du ?:)


1.55


Hur fixar du dig på morgonen? 
sminkar mig och plattar håret

Vad är din bästa egenskap?

Ingenting
Hur många läsare har du på din blogg?

400-500 600 hundra ibland !

Hur gör du så att du är så fin? :)



hahah :( är jag ju inte


är du duktig i skolan ?


hehe ne


vilken vet mest om dig ?


Anton , ella och matilda.


lägg upp en video när du sjunger !?!?


haha ne 


åker du fortfarade skidor ? :) alltså twin tips


Ja och jag älskar det !


Kan du sätta ut ett videoklipp hur du sminkar dig ? :)


Ja det skulle jag nog kunna fixa , men lovar inget


vad är ditt största intresse ? :)


Ridning , sjunga och dansa


vem är din allraallra bästa vän?
Ella och matilda 

hur länge har du och anton vare tsm?



7 månader 


vilken hårfärg tycker du att du passar bäst i? :)
mörkt :)
trivs du i skolan? :)

nej
Vad använder du för shampoo/balsam? :)

olika haha


Vad använder du för bodylotion?
från body shop
och hur fixar du dig på morgonen?

ingenting speciellt sminkar mig och plattar håret ibland 

vad använder du för foundation?

jadu ..true match


dömmer du personer som du ser t.ex på stan efter deras utseénde?
Nej absolut inte !


hur mkt får du i månadspeng? eftersom du har så jättemkt snygga kläder så lär du få ganska mycket ju :O
haha nej faktiskt inte får 300 , och när jag behöver Tack :D

vilken skola går du i ?
Bergsåker 
du är verkligen sjukt fin! Drömutseende!

åh tack :D


Va tycker du om mig? :D/elin kempe


jätte söt och snäll !:D


om du fick åka utomlands vart skulle du då ?
Hawaii 
miami beach
och älskar egypten


vart får du dina rubriker ifrån ?
Vissa kommer jag på själv för jag verkligen menar dom och vissa tar jag från låtar :)


vad tycker du om Amanda berg ?
hon är en mycket älskad vän ! Kan prata med henne om allt från himmel och jord .
Jätte rolig tjej med underbar humor !


hej! :) undrar om du tycker det är snyggare att vara "naturligt" fin eller fixa sig mycket och så? :)
fin blogg!

Naturlig helt klart , tack :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar