torsdag 20 oktober 2011

Inget är som det ska = massa stress

Jag var nyss på birsta och kollade med mobilen , dom sa att jag skulle få vara utan den i 2 veckor aldrig i livet, man borde få en låne mobil då .
Jag fyllde på busskortet vilket var en lättnad ,
måste tona håret nu och vet inte hur det kommer bli till imorgon för då fotas jag ju . 
Jag har inga kläder till fotningen . Åh mamma måste tvätta !!
Jag har slut på foundation 

alltså kan någon bära min börda ??!??!?!?

Nu tar jag det lungt ett tag och hoppar in i duschen hoppas på det bästa med håret och senare ska mamma fixa mitt ansikte med sina krämer hehe.

fortsätt även fråga mig några sista frågor på frågestunden är ni gulliga !


Någon som vet vart man kan fixa så man kan ta hål i naveln utan att vara 15 ? :)


1 kommentar:

  1. Man kan väl ta hål i naveln under 15 om man har föräldrarnas påskrift eller nåt. Så gjorde jag iaf :)

    SvaraRadera