onsdag 22 juni 2011

tillbaks i sundsvall

tjenare , nyss kommit hem från stockholm fett jobbigt med tåget och allt , är så jävla trött i benen och har ont i halsen , de är förjävligt ! men ångrar inte att jag åkte till grönalund dagen spenderades med ella , var så grymt kul kan jag säga  tror vi slösade bort 600:- på bara att försöka vinna en massa med de enda vi vann var ett sudd och ett hundbens deadem . haha slöööseriii ! vi åkte alla karuseller förutom frittfall , vi gick även spökhuset , aldrig tänker jag göra det igen iallfall ! var den läskigaste skiten ja någonsinn varit med om , jag skakade som en jävla idiot sen blev jag vit i hela ansiktet och sedan träffade vi på nån 40åring som hade 2 barn med sig i spökhuset han gick jag och hållde hand med ett tag haha fett pinsamt ! kände han inte ens :))))
jag och ella ! 




söt bruden haha ! döda mig ej

yeee

hahahahaha 

fyfan..

proffset eller vadå ? 

1 kommentar:

  1. HAHA MEN :(((((
    fuling i spökhuset, när du skulle öppna exit

    SvaraRadera