lördag 18 juni 2011

give me that feeling every night

nyss vaknat klockan är halv 2 ungefär , sköönt som fan ! nu kommer de en fönster tvättare och ska tvätta fönstren , så de första jag måste göra på morgonen är att städa , fyfan ! 
ella kommer till mig under dagen vi ska dra ner på stan och kolla på en bad dräkt som man kan ha som tröja ( löve it ) 
vid åtta nångång ska jag vara med anton och då sover jag där ! 

har även fått hem sånna hära som ska vara bra för håret om man använder plattång m.m 
kan skriva efter ett tag om jag rekomenderar eller ej . den första ska man använda när man har duschat och sedan he i den utan att tvätta ur , för att få platt hår så man inte behöver platta det , sedan om man vill plata de endå ska man he i den som är under , som värme skydd ! tror på detta ja . 

159:-

159:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar