lördag 25 juni 2011

kommer inte kunna blogga

nyss kommit hem från tess , vilken jävulst kväll det varigår alltså shit ! men iallfall vi kom hem till tess ungefär vi 2 på natten och då spelade vi cod och massa annat skit sen somnade båda snabbt som fan . Idag ska jag vara med anton , kommer sakna han som in i helvete när jag åker till norge :( ska nämligen börja packa imorgon eftersom vi åker inte förns 1 på natten på söndagen , kommer iallfall hem på fredag så gatufesten hinner med sig !

jag kommer inte blogga någonting när jag åker till norge , så besök min blogg på fredag istället och inann jag åker. 

haha några jävligt gammla bilder sen förut vi har varit i norge  så här får ni ! de är enda sen 2007 :)
det är nämligen femte året jag är där med tess 





hahah söt





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar