måndag 13 juni 2011

Lycklig tjej!!!

tjena , hann inte blogga igår dels att jag inte hade något internet men nu kan jag så de är ju bra ! 
IDAG ÄR DE SOMMARLOV , haha orka men fyfan överdrivet skönt ! har nämligen nyss fixat klart mig inför skolavlsutningen är typ 40 min till jag ska dit orka :( men igår sprang jag och ella runt som idioter hit och dit tror vi tog bussen 1000 gången , skojar inte.Men vi skulle först åka från skolan och köpa min hårfärg sen åkte vi hem och färgade , efter det så drog vi till bussen till stan igen för att köpa min hårförlägning . Så nu är man ganska nöjd med håret .Sedan tog vi bussen till hemmanet för att jag skulle rida , det regnade fan sönder så de var ju kul,eller inte . Men nu har jag nyss satt på mig klänningen och ska gå och äta något . kommer säkert spilla eller nått på klänningen. Lägger ut bilder på dagen sedan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar