torsdag 9 juni 2011

frågor


Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: ingenting alls , haha ne men dryg humör kanske
Favoritgodis: allt går ner förutom punsch godisar
Är det nåt du absolut inte äter: haha vet inte..typ svamp
Kläder just nu:  ny tröjan och bikini
Musik just nu: I´m begging-madcon
Vad sa du senast: duktig tjej. haha orka
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: haha vaaaa?
Sommarplaner: ha den bästa sommaren på länge
Fisk eller badkruka: lite både och..
Saft eller alkohol: beror på juu
Hur många kuddar sover du med: så många jag kan komma åt
Favoritväder: varmt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: haha en chill båt , mat och personer
Spelar du nåt instrument: spelade gitarr , har väll kvar lite talang från de
Morgon- eller nattmänniska: nattt helt klart
Sparare eller slösare: slösare
Bästa film: don´t know
Tror på liv på andra planeter: haha ja
Kommer du ihåg din första kärlek: jao
Älskar du henne/honom fortfarande: nope
Har du några homosexuella vänner: ja
Tror du på mirakel: haha kanske för mycket
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, fast ibland kan mitt humör svänga om rejält och då vet man inte vad..
Ser du på kärleken som ett misstag: nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: haha ingenaning , inget om jag får bestämma nu
Bio eller promenad: haha bio
Är du kittlig: vissa ställen
Snarkar du? nejjj
Stjärntecken? lejon
Rädd för insekter? som fan
Äckligaste insekten: spindlar
Största svaghet: ingenaning
Det här är jag bra på: ingenaning
Bästa bok? haha hatar att läsa! 
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
 kunde trolla fram vad jag ville , skulle vart chill
Vad vill du jobba som? modell eller liknade , skulle vart sjukt kul.
Chips, morötter eller godis? godis
Pizza eller hamburgare? inbakad pizza
Skriver du dagbok? nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? ska ta hål i naveln efter sommaren.tatuera mig när jag blir 15 , om jag nu vill det
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) jag vill ju ha välstädat med de går inte haha
Gungar du på stolen? ganska svårt när jag sitter i sängen
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? nej
Vilken hand håller du gaffeln i ? inte fasen vet jag.
Är du rädd för blod? ja
Saltar du på maten? nej
Gillar du att sjunga? älskar
Anser du att du är stark? jo ett muskelberg, det vet ju alla ..
Brukar du sola? yes
Vad gör du om du får hicka? sluta andas
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? kaffe <3

1 kommentar:

  1. Du har sjukt bra blogg, kul att du har börjat blogga igen! :)

    SvaraRadera