lördag 21 januari 2012

nu blir det bättring

Hejhej
  jag har inte bloggat för jag mår inte såbra sen har jag ett liv utanför bloggen , så alla ni som klagar så nu vet ni !

Ikväll ska jag vara med Amanda , hon sover här tror jag eller jag hos henne . Får se vad vi hittar på!
Angånde videon så funkar det fortfarande inte , så jag för göra en ny video imorgon . Kanske fungerar då . Men nu ska jag fixa mig och vänta på att amanda ska dyka upp , får se vad jag hittar på imorgon , skulle nog åka skidor med med Matilda !














3 kommentarer:

  1. ta chansen att bli veckans blogg fanny! :)

    http://idaflodman.devote.se/blogs/16155231/bli-veckans-blogg.htm#WriteComment

    SvaraRadera
  2. fanny din uppskruvade röv, UPPDATERA DÅ det står att du ska bättra dig...........................:(((

    SvaraRadera
    Svar
    1. göre själ hon bloggar när hon vill !!!!

      Radera