måndag 6 februari 2012

arg fanny

Men okej folket jag fattar att ni vill att jag ska blogga !! puss på er. Nej men jag börjar när jag vill . Har det väldigt jobbigt just nu och har inte tid att blogga . Plus att jag vill ha en ny header och vill att frågestundsvideon ska fungera men det kan ni sluta tjata på med för det kommer när det kommer.
Just nu funderar jag på om jag ska börja men tumblr eller fortsätta här . Jag kan ju köra med båda men jaja.

Så nu vet ni , läs min blogg eller läs den inte , hjälper inte att ni slänger sånna kommentarer haha åh .
Kanske börjar med lite inlägg ingen och tack till mina andra blogg läsare som fortfarnade är inne och kollar på min blogg ,gulligt


Men nu ska jag iallfall ta det lungt eftersom jag fick sluta tidigare , halv fyra ska jag tillbaks till skolan och gå på samtal . Hua önska mig lycka till !

Har köpt lite nya grejor lägger upp sen lite senare .



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar