lördag 25 februari 2012

emoemoemoemoemoemoemo

Måste bara skriva av mig lite känner jag..
Det är så sjukt störande när någon man känt väldigt länge och är nära vän med en, eller kanske till och med bästavän , bara börjar strunta helt i en , sluta höra av sig och så vidare . Visst man väljer ju själv vilka man vill vara med och så vidare men man ska inte slänga iväg någon som har hjälp en hela livet . Sen kommer det här med att ändra attityden mot en , så himla töntigt. 
Jag fattar verkligen inte hur man bara kan strunta i folk som har funnits där hela livet. Ni kommer ångra en som fan tillslut. 
Men man ska ju inte lägga ner energi på sånna , även om de är svårt att låta bli. 



Nu ska jag äta tacos !!! 

1 kommentar:

  1. Måste få säga att jag håller med dig om det där du skrev!

    SvaraRadera