fredag 13 januari 2012

If you don´t like it , fuck you .

Har haft världens segaste morgon , ingen skola idag heller. Vaknade helt kanske vid 2 sedan låg jag framför tvn .
Idag ska jag först till Ella och kolla på hennes dosa haha och hämta en jacka. Sedan bär jag mig vidare och ut med brudarna . Imorgon tidigt typ vid 11 på morgonen ska jag bli fotat , utomhus faktiskt ! ska bli kul känner jag på mig . 

Jag har även blivit veckans blogg på annas blogg, tack så mycket !


Kan någon vara snäll att säga alla dans skolor ni vet i sundsvall ?

Taaaaaaaaaaaaaaaack


Tumblr_lxbjgvybhf1r9tz6vo1_500_large_large

2 kommentarer:

  1. om jag vet rätt, så är det bara danceworld som har typ hiphop, house och massa sånt där. De andra skolorna som finns är mer för balett, modern dans och pardans :)

    SvaraRadera
  2. Jag vet bara två. Och de är ju Danceworld och Anna-karins dansskola, gick på Anna-karins förut men de sög så de rekomenderas inte ! Men Danceworld är ju jätte bra, dansar där nu ! :)

    SvaraRadera