tisdag 17 januari 2012

Im sorry guys

Jag har fått många som klaga på att jag ska lägga upp videon , för det mesta tvekar jag för jag tycker det är hemskt , men sen går det inte att lägga upp  videon på bloggen för någon andledning , men jag ska försöka fixa det . Så den kommer ska ni se . 

I lördags bowlade jag och Anton , stor vinst till han grattis ! 

Var iallfall på fotografering i lördags som ni vet , tjejen som fota är jätte duktig ni kan kolla på :melasfoto på facebook och gillar gärna hennes sida , ni kan också bli fotad av henne för ett billigt pris och då får ni fota hela dagen om ni så vill . 

Idag har jag varit hemma spendera några timmar på sjukhuset , jobbigt . 
Skulle igentligen vara med Matilda idag men hon är sjukis , vi skulle åka till backen men de blir på torsdag istället med Elli också . 
Imorgon ska jag vara med Anton , saknar han 

5 kommentarer:

  1. GUD I HIMMELEN SÅ VACKER BILD! Du blir verkligen jätte fin på bild, du är verkligen fotogenisk. Och ditt leende avgudar jag!
    Men hur mycket kostade det att bli fotograferad? :)

    SvaraRadera
  2. du är så jävlaaaaa fin fanny!!!

    SvaraRadera
  3. Eeeh ursäkta meen när kommer fittvideon du lovade?! ;$$$ / Arg läsare som snart slutar.

    SvaraRadera
  4. asså ursäkta men jag måste bara säga att jag tycker du är otroligt vacker!
    Sen har jag också en fråga om hur du lockar ditt hår?
    Använder du plattång eller locktång?
    Skulle bli glad för svar!

    Älskar din blogg! kommer aldrig sluta läsa den!

    SvaraRadera
  5. herregud vilken galet fin bild!

    SvaraRadera