torsdag 7 april 2011

orkade endå

hej igen , tog en liten bloggpause orkade verkligen inte med det .men nu ska ja göra det endå vissa skrev på msn , facebook och här på bloggen "sluta inte blogga " så jag gör inte det då.Idag har jag varit på skolan och drygat,jag skulle springa upp på en vägg ,fråga inte varför ja gjorde de. men då skulle jag såklart trampa snett(stavning) och det slutade med att jag fick bandage.sen drog ja hem och pluggade och nu ska ja gå och möta upp anton , får väl se vad vi hittar på i helgen ska ja vara med matilda och lana haha jadu.. sen ska ja vara med anton.sen blir det pluggning varje dag.musik prov måste vara det värsta som finns så jäkla onödig skit säger jag bara.Ne men nu ska ja springa hörs!

snygg sälfot man fick dååååå 

at school

2 kommentarer:

  1. hur målar man sånna ögonbryn som du har , kan du visa ?

    SvaraRadera
  2. vad andvänder du för smink, vilka märken osv..?
    visa gärna på bloggen! :)

    SvaraRadera