onsdag 27 april 2011

give me everything

tjena, tänkte berätta lite om gårdagen jävulst lyckad iallfall , började med att jag och ella kom dit vid sex och sedan drog vi ner på city gross och handlade allr möjligt vi har just nu spenderat 450 :- på bara ät bara saker,jävla tjockisar ! sedan började vi med maten blev kaos i köket först alltså. skulle skära bort fettet på köttet det gick ju bra fick kräkningar typ fyfan någon jag aldrig kommer göra om även fast jag hade plasthanskar på mig , och amanda satt där och halv spydde. Vi köpte en engångs grill som vi grillade kötet på ,gick super vart as gott. Sen tog vi på oss mys kläderna och gick ut och knäppte kort och tbyggde upp tältet , gick ju bra.. Sen kom det till sova i det också fuck va rädd vi var ,trodde det var en jävla älg utanför men när vi vaknade på morgonen var det en gren som vi hade legat och skrikit åt haha.. sen på morgonen drog vi till stan och jag köpte nya byxor.

 låter bilderna tala lite:











Mer bilder kommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar