söndag 17 april 2011

jag vill stanna hos dig så länge mitt hjärta slår

hejhej, har verkligen inte haft tid att blogga ,men nu har jag.jag har sommar känsla i hela kroppen samtidigt som något tynger ner mig men de tänker jag inte ta upp. jävulst lyckad kväll igår tycker jag! tillbringade natten hos matilda igår natt.på morgonen åkte vi till stan och kolla på lite kläder,hittade en as snygg tröja som jag gärna vill ha med har inte pengarna så kanske få tjata till mig den. sen åkte jag upp till anton och vi gjorde inte så mycket. jag har dels köpt nya örhängen och en ny tröja.lägger upp bilder på dom sedan ,då jag också fårr en fråga om hur ja gör med mina ögonbryn , ska lägga upp de samtidigt ,och sedan kom jag på att ja skulle lägga ut bilder på hur jag bor också.så de blir mycket bilder . kolla upp det sedan .

peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar