lördag 30 april 2011

livet kan vara svårt men ja svär det är bara att spela på.

tjena ,sitter nu och är sjukt trött ikväll har jag tillbringat kvällen med ebba och matilda vi var runt i hela sundsvall tror jag , först åkte vi till sidsjön och träffade anton sedan drog vi där ifrån efter 10 min , sen tog vi bussen till skönsmon och träffade en massa folk var där ganska länge sedan drog vi upp till granloholm , skapligt dött var det där så vi drog till lillhällom och träffade folk sedan drog vi hem och käkade lite och nu gör jag ingenting ska snart bli film och sovning. Imorgon blir det plugg hela dagen. Längtar verkligen inte till skolan, så jävla skol less men det är typ bara fem veckor kvar tills sommar lovet ♥  ville bara informera att det är 20 dagar kvar till jag och matilda drar oss till livet är en fest kommer bli så jäkla grymt !

hörs!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar