torsdag 8 december 2011

frågorna dag2


Dag 2: 9 saker om dig själv.
Dag 3: 8 sätt att vinna ditt hjärta.
Dag 4: 7 saker du tänker på ofta.
Dag 5: 6 kvinnor du tycker är väldigt snygga.
Dag 6: 5 saker du gillar att göra.
Dag 7: 4 saker du tycker är tändande.
Dag 8: 3 saker du tycker är avtändande.
Dag 9: 2 favoritlåtar.
Dag 10: 1 bekännelse.

1. Jag är världens lyckligaste flickvän
2.Jag har väldigt lätt för att bli förbannad 
3.Jag har väldigt lätt för att lära känna folk
4.Jag är snäll mot alla som är snäll med mig
5.Jag har världens dåligaste självförtroende 
6. Om folk säger att jag är tjock,ful eller något sånt så tar jag åt mig till 100%
7.Jag har skit svårt att konsentrera mig , iallfall när det är skola.
8.Jag har äckligt konstig humor haha
9.Mina närmaste vänner heter Matilda,Amanda och Ella




1 kommentar:

  1. Du har verkligen otroligt bra blogg Fanny, den är intressant och jag gillar att läsa den!

    SvaraRadera