onsdag 7 december 2011

frågor jag ska göra tio dagar

Dag 1: 10 saker du vill göra innan du dör.
Dag 2: 9 saker om dig själv.
Dag 3: 8 sätt att vinna ditt hjärta.
Dag 4: 7 saker du tänker på ofta.
Dag 5: 6 kvinnor du tycker är väldigt snygga.
Dag 6: 5 saker du gillar att göra.
Dag 7: 4 saker du tycker är tändande.
Dag 8: 3 saker du tycker är avtändande.
Dag 9: 2 favoritlåtar.
Dag 10: 1 bekännelse.

1.vill resa utomlands med pojkvän och kompisar
2.vinna miljoner och bli bajs glad
3.flytta ihop med den jag älskar 
4. skulle vilja ha en häst kanske hmm..
5. bli modell 
6.gå klart skolan och börja arbeta med något skojj
7.att min blogg ska bli stor
8.ha en systemkamera
9.när jag blir gammal ska jag äta mig super fet
10.bli känd artist

Tumblr_lvdpmpcqr41r5feabo1_500_large

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar