fredag 30 december 2011

brist på liv känner jag

FAKTA

Smeknamn:
 haha vet inte om jag har nått :o
Födelsedag: 10 augusti
Bor: sundsvallan
Arbete: hmm
FAVORIT…

Färg:
 röd,vit
Plats: har många favorit ställen
Drog: kokain eller aa allt funkar :)))))))))))
Fordon: HUMMMER <3<3<3
Film: har ingen
Djur: arthur och doris hähä
Affär: vero moda
Serie: många som spelas på mtv
Café: barista
Skor: kilklack
BRUKAR DU…

Titta på dig själv i spegeln:
 nej , har aldrig hänt
Gnälla: en riktigt kärring är vad jag är
Skrika: nej då
Sova: ibland inte ofta :)
Drömma mardrömmar: ja allt för ofta
Drömma sexdrömmar: Oh ja!
Försöka vara annorlunda: är bara mig sjäkv serru
Klä dig i svart: bara byxorna
Hata folk: dom som förtjänar att bli hatad
Lita på folk: inte ofta
NÄR…

Åt du senast:
 nyss
Läste du en bok senast: Flera år sedan
Var du på konsert senast: gills gatufesten ? annars darin när jag var sju eller nått
Köpte du något senast: idag , hårförlägning
Kysste du någon senast: igår
Svor du senast: haha håller man koll på de ?
Sjöng du senast: en timme sen kanske
Är det sommar: nästa år
VEM…

Saknar du:
 anton :(
Rörde dig sist: mamma , hmm
Kysste dig sist: anton
Gjorde dig riktigt glad senast: ella när hon snackade om vattenodlingar
Fick du sms från senast: anton !
HAR DU…

För många vänner:
 kan aldrig få nog av dom !
Tvångstankar: ja hela tiden , as jobbigt
Någon annan psykisk sjukdom: haha ofta man skulle säga det
Färgat håret: Ja igår
Brutit några ben:  tån hehe
Några piercings: Hål i öronen och naveln
Egen dator: Ja
Gjort bort dig rejält: Ja det har jag gjort!
Bra självförtroende: Nej verkligen inte, önskar jag hade det
Kysst någon: Ja
Haft sex: Ja
Köpt kondomer: tror inte jag köpt , eller jag vet inte
Sagt jag älskar dig till någon idag: aa
Varit kär: Ja
Blivit kär i någon på nätet: Nej
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Ja

HUR….

Går du:
 upp och ner faktiskt
Fördriver du tiden: genom detta
Mycket pengar har du: 0 :-
Tjänar du pengar: nä
Ofta diskar du: aldrig
Ofta städar du: när mamma tvingar mig , hua hemsk jag är
Ofta träffar du din familj: varje dag
Mycket äter du: flera kilo
ÄR DU..

Förstående:
 ?
Öppensinnad: ?
Arrogant: ?
Osäker: ja
Blyg: ja
Smart: oja
Sentimental: ?
Pratglad: aaaaaaaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar