söndag 13 november 2011

sorry , dålig uppdatering

Hejhej mina vänner . Jag vet jag har inte blogga bra . I förrgår sov jag hos Anton , vi kollade på någon film som var bra . Kom till han vid 11 på kvällen för att jag hade inte varit på skolan och åkt till mamma i umeå i stället , det var underbart att träffa henne. Hoppas hon kommer hem snart ! Igår vaknade jag hos anton , drog till stallet med matilda och myste på där med hästen . Sen gick vi hem och efter ett tag åkte vi till kina resturangen och käkade så vi rullade fram . Sen tog vi bussen upp till Robin och där var 2 anonyma. Vi knäppte kort , drygade på chatroulette . En chill kväll helt enkelt. Idag vaknade jag drog upp snabbt till anton och han gjorde mat till mig haha gull <3 Sen myste vi på tills han skulle åka iväg och träna. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar