onsdag 23 november 2011

Dag 4- Dina bra och dåliga sidor

dåliga sidorna 

Jag är jätte dålig i skolan , med läxor , prov , komma i tid osv.
Jag har inget självförtroende alls, vilket är jätte jobbigt att inte kunna lita på sina egna val.Jag tror aldrig på mig själv .
Jag blir irriterad lätt på vissa personer , så jag bara kan gå där ifrån haha.
Om jag blir ovän med en nära vän så känns det som om hela världen ska gå under.
Jag har jätte problem med ångest tankar. Om jag har gjort någon ledsen eller så då blir jag helt kaos 
eller  om klockan är typ 23:23 då måste ja knacka 3 gånger i något.Eller jag måste släcka lampan inom 3 sec annars dör jag eller sånt haha jag är helt kaos . ¨

Bra sidor

Gud detta blir svårt kommer inte på någonting.
Jag är bra på att lära känna folk , om jag träffar nya. 
Jag är inte blyg , eller jo på vissa små saker . 
Jag är toppen på att vara mig själv  , tycker jag alla borde vara . 
Jag är duktig på att engagera mig , att lägga ner tid .
Jag är bra på att peppa folk när dom inte vågar göra saker.
Jag är ärlig 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar