tisdag 20 november 2012

Du är det vackraste jag mött

Hej på er, bra uppdatering!

Igår var jag med tjejerna på dansträning, kul som vanligt. Fast satt mest på sidan eftersom jag är fortfarande sjuk och vet inte vad det är. Har ont i hela kroppen, sucks!

Men idag har jag varit i skolan och varit seg, hade Hk prov igår fysik prov idag nu ska jag skriva en novell och på torsdag har jag biologi! Är ganska skol less nu och vill ta semester i ett år. 

Vilken linje har du funderat över ?:)

Svar- Jag vill ju bli reseledare , så funderar på hedbergska Hotell och Turism 
men om jag skulle ändra mig så har Skvadern ledarskap som är ganska bred. 
Så den är jag också sugen på.
Men vill iallfall bli reseledare :)

Så här ser de ut på träningarna!
Kolla även våran blogg Här


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar