torsdag 20 september 2012

I wonder if you think of our memories as much as I

Hej på er , klippte mig för första gången på fyra hela år idag. Det behövdes verkligen kan jag säga.. köpte även en nytt body butter som luktar helt as gott. bra svenska
Var även och käkade lunch med brudarna idag, blev kebab och pizza. Underbart!
 
Hejj jag tänkte fråga en sak . Jag har också köpt min hårförlägning på affrohörnan men min blir alltid så himla tunn efter ett tag . Så har du något tips till mig för att få den att hålla sig tjock ?

Super fin blogg med en super fin tjej . Utseendet alla tjejer vill ha !!
tacksam för ett svar i ett inlägg :)
 
Hej på dig och tack så himla mycket. Jätte snällt av dig!
 
Jag anväder nästan all min hårförlägning. Svårt att förklara hur jag sätter in den och hur jag viker den när jag syr fast clipsen. Men jag kan visa tydligare på bild. Så jag lägger ut en förklaring i ett annat inlägg!
 
 

 

 
 

1 kommentar: