torsdag 23 augusti 2012

Om ditt hjärta slår, kommer jag vara med dig vännen vart du än går

Hej på er kom nyss hem har varit på birsta och skaffa mig nya kläder. Idag drog skolan igång igen hatar livet. Fick första gången en läxa i KEMI. Nått fel på dom. När jag kom hem dekade jag i sängen och låg där ett bra tag. Sen drog jag till birsta en snabbis.

Jag har ju varit grym på att blogga och de är därför det har varit fel på min dator :)
 
Hej ,väldigt bra och fin blogg ,ja har 2 frågor .
Vart tog du hål i naveln ?
Hur mycket kostade de ?
 
Tack så mycket :)
tog hål i naveln på shanti och de gick väl på 500 men sen måste manköpa rengöring och de måste man kanske gö 2-3 ggr som jag gjorde. så lite över 500 lappen
Vart kommer klockan ifrån ?:)

köpte klockan på ur & penn

 



Uppskattar verkligen när du lägger upp bilder, men... Varför så mycket flumbilder? Lägg upp bilder på dig själv istället, outfitbilder osv! :)
 
Jo klart jag kan göra det , men jag lägger ut vad jag vill :)
 
 
Vart är dom vita underkläderna köpta? Svara gärna i ett inlägg :)
 
Köpte bh:n på twilfit
trosorna på lindex
 
 
 
 
 
Vart är dina mobilväskor ifrån ?:)
 
Köpte den utan nitar/pälor på monki den andra lindex eller nått liknade
 
 
vart köpte du din beiga tröja?:)
 
den är grå och köpte den på gina :)
 
 
 
Hej! Skulle du kunna göra ett inlägg med vilka sminkprodukter du andvänder dagligen? :)
 
självklart :)
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar