torsdag 12 juli 2012

please save me tonight

Hej på er. Idag har jag inte gjort mycket. Vaknade skit sent så denna dag sket sig. Har iallfall tränat och skämt ut mig som satan när jag skulle handla mat. Pappa hade gett mig hans kort men sa fel kod så stod där som en idiot så jag fick springa hem och hämta pengar och komma tillbaka. Kul. Har iallfall varit hemma ensam nån dag nu och det här är första gången jag gör riktigt mat haha . Men det gick super , är ju värsta kocken. Sedan fick jag lite besök, härligt det.
Imorgon ska jag till stan med Amanda, sedan blir det bio.

2 kommentarer:

  1. Kan du inte uppdatera mer? :) Mer bilder och oftare för jag gillar att läsa om dig.

    SvaraRadera
  2. Säger detsamma! Börja gilla din blogg mer o mer. :) Uppdatera mer och gärna med outfitbilder och sånt. :) Skulle vara uppskattat! :)

    SvaraRadera