lördag 23 juni 2012

bra uppdatering


Hej på er. Bra uppdatering vet, tack !

Igår var det utgång med Amanda , vaknade upp där efter en kväll på norra och sedan skönsberg.
Sen igår åkte vi till mig efter vi vaknat käkade lite god mat och så. Sen började vi kvällen hos Erik och avslutade den med party.
Idag har jag bestämt mig för att få igen bloggandet igen och uppdatera mer kommer byta blogg eftersom det är något fel på denna. Men jag säger till !

Har fått några frågor : 

Vart har du köpt skona ?- Scorett
Vad kostade dom blåa skorna?-799:-
vart har du köpt linnet ?- som jag har på mig på bilden ? isåfall gina
Kan du ha frågestund snart ? jag har ingenaning haha ,kanske
Vad använder du för produkter till håret när du lockar ?- Anväder bara platttång och värmeskydd :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar