söndag 20 maj 2012

Suck my cockiness lick my persuasion

Hej på er , just nu sitter jag med ansiktsmask , kan inte ens le . Onödigt :o Men igår var ja ut med Amanda iallfall var kul. Trött som ett as idag , men åkte från amanda vid 14.00 tror jag sen skulle jag iväg och rida , men det blev ingenting av. Istället drog jag och Ella och fiskade , knas ideer man har. Sen när jag hade fiskat ett bra tag märkte jag att jag inte hade en krok . Fick ingen fisk alls , träffade även mattias,wille,bea och nån okänd. Nu ska ja bara ta det lungt om inte tessan dyker upp .

Sen har jag en fråga .
Ska jag färga mörkbrunt eller har kvar det ljusa?

Ljust




Mörkt




5 kommentarer:

  1. Mörkt:) Din hudfärg passar till det:)

    SvaraRadera
  2. Lika snygg ändå!!!

    SvaraRadera
  3. jag tycker mörkt , men du är fin i båda :)

    SvaraRadera
  4. Du är ju jätte vacker i mörkt Fanny, men ljusbrunt är ju mer somrigt! :)

    SvaraRadera