onsdag 11 april 2012

please save me tonight

Hej , i måndags var jag på Oliwers födelsedags fest , hade jätte roligt. Efter det drog jag och Anton hem till mig och sov. Igår var jag även med Anton , vi kollade på simpsons avsnitt och tog det lungt. Han gick för ett tag sen nu på morgonen och nu ska jag fortsätta med plugget och sedan ska jag till ella eller hon hit . Vi ska bara ta det lungt. 

Vad har du för mobil ? - Jag har en Experia mini pro. Det funkar ju med android mobiler nu också på instagram . Så du vet !

Följ mig hhihi

4 kommentarer:

  1. jag har en likadan själv, men när jag söker i market så finns det inte :( men tack iallafall :)

    SvaraRadera
  2. Blir inte mattanterna arg på dig när du ibland håller på med mobilen i matsalen? ;)

    SvaraRadera
  3. Jag har också en mini pro men kan inte hitta på market eller installera via google/datorn, hur gjorde du för att få instagram? :)

    SvaraRadera