onsdag 28 mars 2012

Svarar på lite frågor

Nu hade jag tänkt svara på lite frågor jag har fått från er som jag tidigare inte svarat på :

När kommer videobloggen ? jo du det vet jag inte , ser inte ljust ut men den kommer väl 

Varför var du på sjukhuset?

Vet Ella Svanberg allt om dig ? japp det tror jag 
Är hon en av dina bästavänner? absolut 
När träffades ni ? jadu när jag började på bergsåker i femman !

Vad tycker du om :

Amanda berg
Ida Flodman 
Ronja sjölander
Emma armstong
Moa höglund
Yasmine gisslin

Ja , dom är allihopa hur fina tjejor som helst !

Varför äter du så himla mycket kinamat ? haha gissar på att det är därför det är det godaste som finns !

du är så himla duktig på att fixa ditt och andras hår , du skulle lika gärna kunna ta betalt för det . skulle du kunna tänka dig själv göra det? - Nej inte ta betalt , skulle gärna göra det gratis :)


Vad skulle du vilja ha just nu ? 
Anton !
Pengar
fint hår
sommar
shorts !!!
Färgade pumps
lov
prao
livet är en fest med ella <3
utomlands 
en bil 
en häst
en motorcykel 
skulle vilja bli över smart och inte behöva gå i skolan <33
middag
gatufesten 
brun
egen lägenhet/hus

det här skullle jag kunna hålla på med i år och dagar :(


när fyller du år ? 10 augusti 

Har du slutat rida ? 
ja men jag letar häst





1 kommentar:

  1. VAD TYCKER DU OM -
    Emelie östlund -
    Delia gillström -
    Tobias rasu -
    Anna larsson -
    Delia gillström -
    Emre tmer -
    emma amrstrong -
    Ida andersson -
    johanna wiik -
    emma jonsson -
    svara även ifall du inte känner dom?:)
    ps . din blogg är bäääääääääst :)

    SvaraRadera