måndag 26 september 2011

I´m strong and sure there´s a fire in us

hej och stort förlåt till sämst uppdatering , ska bättra mig . Känner att jag ska bli en jätte bra människa idag! har nyss klivit ur duschen för att jag har varit i stallet med Ebba idag , hoppade lite och hade det mys . Det har blivit jätte kallt och tråkigt ,ser att alla börjar ta på sig tjock jackorna nu antingen ska jag sälja min fjällräven och köpa en ny eller så har jag kvar mitt tält ! får se.. Sofia har åkt till mallorca idag piss på henne vill utomlands fast endå inte ! Har även fått vitamin piller för att jag är så himla trött nu förtiden som ska pigga upp mig hoppas jag. Min middag blir äpple och mjölk älskar att man inte orka fixa något  ! kanske därför jag är trött ? imorgon ska jag hem och städa/sova/ut och springa och sedan ska jag träffa Anton 


en annan fotografering !


åh haha bjussar på ful bild










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar