torsdag 21 juli 2011

det är inte du som har fel eller världen som är sjuk

tjena förlåt så mycket för sämst uppdatering .Men jag har faktsikt inte suttit vid datorn på jätte länge känns det som . igår var jag iallfall med tess hade de as kul , vi fick skjuts av bullen in till stan sen gick vi och hämtade en nyckel och sen var vi på stan ett tag och vi kom hem vid ett tiden då såklart vi ska tälta , så de gjorde vi ! Idag har jag firat min moster så var där ett tag , sedan drog jag och mamma till birsta och vi plockade på oss nytt smink och jag hittade ett super kap till linne , sedan har jag köpt 2 nagel lack och nagel lacks borttagning . Har även kollat på present till anton eftersom vi fyller år samma dag , 10 augusti . Det känns as snart , samma dag kommer jag åka utomland haha fett drygt hade ju velat göra någon på kvällen men neee ska sitta i bilen i  fyra timmar men fett värt det . 

Imorgon sover jag hos anton för att sedan dra till stockholm och gå på grönan och dagen efter stan , as nice kommer det bli :)


nagel lacks borttagningen var sämst !




body buttern fick jag av ella samt familj för att jag tog hand om deras kanin haha gulligt ! luktar as gott dels är den as bra ,köpt på The body shop

1 kommentar: