torsdag 5 maj 2011

svar:

kan inte du visa hur du fixar dina ögonbryn? (:


jo det kan jag !


kan du lägga ut din spotify lista?


ehrnholmm


hur ser din kille ut ? :)

han ska gå med på en bild :))))


vad tycker du om ``trenden`` att vara bi ? själv tycker jag den är sjukt töntig! sjukt vacker är du !


jag säger inga komentarer på denna .
tack :)


vad tycker du om dessa personer? 
linnea barta- känner inte :)
vanessa nordensson-känner inte 
evelina thunell-schysst :)
julia jurván-känner inte
amanda berg-kärlek till henne !
felicia engström-känner inte. 
sanna bergström-liten söt tjej
theodor eriksson- förendrad som fan


vilka klädaffärer handlar du mest på? :-)
gina tricot
bik bok
vera moda
hm 


varför tog det slut mellan dej och adam?
 hur många gånger sov du och adam med varandra?
 btw: du är sjukt fin :)


jadu jag vet inte riktigt , han tappade väl känslorna för mig..
haha jag räknade inte precis :)
tackar :)


kan du lägga ut en bild på din kille? :)


kan jag säkert :)


kan du lägga ut när dina ögonbryn är omålade , helt vanliga, och sen filmar du när du målar och visa färg osv?


ja de kan jag göra :)


favorit mat? :))


kina mat
inbakad pizza 
kycklig sallad 


jättehärlig blogg! följa varann på bloglovin?


tack ska du ha :) vet ju inte vem du är


kan du förklara house ? tycke det verkar kul skulle gärna vilja börja


jo det tycker jag du ska göra det är iallfall grymt kul och snyggt :)
vet inte riktigt hur jag ska förklara , de är klubb dans iallfall.
sök på house dance på youtube :)


vilka är dina bästa kompisar?  matilda och ella  
 vem i hela världen skulle du minst vilja tappa av dina vänner? skulle inte vilja tappa någon alls av mina kompisar , dom betyder fett mycket !


kan du börja med dagens outfit och hur du ser ut på morgonen osv ? :)


jo de kan jag göra , om jag hinner med mig på morgonen :)




hej fanny ! vad använder du för smink dagligen ?


foundation , mascara , ögonbrynds penna och eyeliner


 vad använder du när du ska vara lite extra fin ?
använder foundation , puder ,ögonbrynspenna eyeliner och ögonskugga


 har du hårförlägning ?
yes
  hur mycket pengar får du i månadspeng ?
350 och sedan får jag pengar är jag behöver också :)


 hur kommer du se ut i sommar ? hur tycker du man ska se ut då , lite tips :)
kommer använda mycket gult och vara brun.
sånna mag tröjor är fett snygga.
midje shorts är också fett snyggt 


Har du drukit nån gång ?
japp


tycker du att utseéndet är viktigt?
ja de tycker jag


 pratar du ofta skit om folk?
neheeruuu :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar