tisdag 8 mars 2011

YAYAYAYAYA mösse / en hemlig besökare









HELLO P..människor ? om det är människor som läser fannys blogg, vill säga :B
Fanny står nu framför spegeln och nojjar lite


-FAN VA NOJJIGT DÅ !
haha, nee. om ni inte listat ut vem som skriver än, så får ni fundera liite håradre.
idag åt vi glass på stan ( jaa, ni borde veta vem det är nu.) det var gott. det var kolasås på :)
sen åkte vi hem och fannys mamma erbjöd mig chokladpannkakor. Ja hon fetstämplar mig som resten av världen. Bring me food (L)
sen åt vi hårdbröd(busfröö) med kryddade salamisar och sallad. luktade pizza, hihi :)
asså, jag borde inte skaffa en blogg känner jag. skulle bli fullt av sånnahära inlägg känner jag. Ikväll drar vi oss till njurunda, poppes place nämligen! vad som händer där får man ju klura litegranna på.
Ha de bra, skitzofrejjn ! / Madodo 

1 kommentar: